Tuesday, 20 October 2015

ALFALFA COMPLEX : Vitamin Pelbagai Khasiat

Assalamualaikum all readers...hehe

Niat di hati yang utama beli alfalfa untuk cuba selesaikan masalah resdung suami. Saya sebagai isteri nak tumpang makan sekali.hehe. Tak sangka apa yang dikatakan oleh pelbagai testimoni tentang alfalfa sebagai 'jamu moden' berkesan.hehe..Saya pula belum pulih sepenuhnya selepas melakukan ERPOC (cuci rahim orang kata) lima bulan yang lalu dan saya boleh merasakan rahim saya belum betul2 sihat apabila berlaku pendarahan sedikit tapi tidak selalu dan tidak menentu. Bila dah makan produk ini, saya rasakan kelainan dalam badan saya kerana rahim saya tidak berasa ngilu lagi, dan tidak ada pendarahan walaupun sedikit. Sebelum ini risau bila ada spotting darah bila melakukan aktiviti-aktiviti rumah dan sebagainya. Saya rasa seperti rahim saya kembali sihat seperti sebelum cuci rahim sebab tak ada rasa macam kejang lagi. Lagi satu apa yang saya perasan bila kita amal dengan konsisten, kita jadi lawas. Satu bonus untuk mereka yang selalu sembelit. Saya on off. Kadang-kadang lawas kadang-kadang tidak. Jadi, sangat membantu hehe. Sebagai vitamin cinta yang orang borakkan juga pun ye. Anda akan rasa sendiri bila konsisten makan.hehe

Lagi nak cerita, saya ini sukar sendawa atau buang angin. Saya selalu rasa kembung. Bila makan ini, saya rajin sendawa. Best sangat bila dapat keluarkan angin dari dalam badan sebab saya selalu kembung dan jadikan gastrik saya makin teruk. Bila dah angin dilepaskan, perut pun rasa selesa. Ono pengalaman saya ambil alfalfa. Sangat berpuas hati. 

Saya dan suami ambil alfalfa rasanya dah hampir sebulan lebih. Seperti yang pernah saya ceritakan alfalfa sangat berkesan mengatasi masalah resdung suami saya yang sudah lama mencari jalan penyelesaian. Yang paling penting juga, gatal-gatal dan bengkak (kelopak garam) pada seluruh badan suami yang asyik tergaru-garu hingga kadang-kadang luka telah hilang seperti yang saya telah ceita dalam entri ini (KLIK SINI). Betul!, saya cakap benar, sebab saya dah nampak sendiri. Suami memang sukakan alfalfa walaupun sebelum ini dia memang tak yakin. Selalu saya membaca pasal review testimoni tentang produk ini di internet..Bila kita consume sendiri, barulah kita rasa kesannya terhadap tubuh badan kita..Saya tak nak lah makan produk yang tiada kesan terhadap diri saya, sebab saya sudah pernah membeli macam-macam produk internet terutama dalam mencantikkan tubuh badan tetapi tiada kesan langsung (tak semua tak ada kesan, ada yang berkesan) malah yang dapat saya rasakan saya selalu mengalami jantung berdebar, sesak nafas dan sakit kepala. Maklumlah saya seorang pembawa talasemia dan sakit gastrik teruk pula tu. Bila makan produk yang tidak terjamin dan berlambak di pasaran, sebenarnya boleh menjejaskan tahap kesihatan kita tau....So, dengan Shaklee, saya merasakan perubahan sedikit demi sedikit kerana saya dapat merasakan kesihatan rahim saya apabila tidak ada pun pendarahan bila saya melakukan aktiviti berat. Macam-macam lagi perubahan yang saya dapat rasa berbeza dengan sebelum ini.Vita-Lea pun sangat baik untuk mempertingkatkan performance diri saya. Berbeza dari sebelum ini. Jika kita belum cuba, memang kita tak akan tahu kesannya terbaik untuk tubuh badan kita, tapi bila dah cuba, anda akan rasa nak kongsi dengan mereka yang tidak tahu keberkesannya seperti saya sekarang. hehe. Bukan semata-mata nak menjual tetapi nak sama-sama merasa kebaikannya terhadap tubuh badan kita. Untuk kesihatan, lebih baik kita berusaha sebaik mungkin untuk jaga sebab bila dah jatuh sakit, duit kena keluarkan lebih banyak lagi kan..tak nak lah macam tu kan. Nak sihat ajee

Berbalik kepada Alfalfa tadi, sebenarnya banyak manfaat yang kita dapat daripada menggunakannya, antaranya adalah;

★ Mencuci hati, darah dan usus – ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh 
    mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan 
    hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
★ Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air
    (athlete’s foot) dengan berkesan.
★ Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran 
    penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
★Menyingkirkan lemak dan kolesterol – kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang 
   daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, 
   strok dan darah tinggi. ★ Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak
   sebagai serat yang menyerap kolesterol.
★Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-
   sel kanser dan membuang tumor.
★ Melegakan keletihan dan kelesuan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan     penyakit
★ Membantu Mencegah/ merawat atritis – Melegakan sakit sendi dan belakang serta kesakitan lain
★ Membantu membuang angin 
★ Mencuci usus bagi membuang toksin dalam badan
★ Membantu merawat kencing kotor dan masalah pundi kencing
★ Memberi kelegaan semasa period
★ Membantu merawat masalah keputihan pada wanita
★ Bertindak sebagai 'kacip fatimah'
★ Memulihkan urat selepas bersalin
★ Memperbanyakkan susu ibu
★Menegangkan payudara
★ Meningkatkan stamina lelaki
★ Membantu mengurangkan paras gula dalam darah
★ Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
★ merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
★ Menyah toksik dalam tubuh badan.
★ Meningkatkan kesihatan prostat.
★ MERAPATKAN HUBUNGAN INTIM SUAMI ISTERI@ VITAMIN CINTA
★ Membantu tingkatkan kesihatan lelaki.

So, jom try..sms/whatsapp me to order ok. Jangan malu dan jangan segan. Saya pasti membantu anda untuk menyelesaikan masalah anda. Jangan risau okey. Cuma pastikan betul-betul tiada penyakit kronik yang memerlukan ubat sahaja. Ingat, suplemen bukan ubat tapi suplemen untuk memantapkan tahap kesihatan anda sekarang. 

YOUR SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
JULIA SIA
019 4101586

OMEGA GUARD SHAKLEE : SIAPA PERLU AMBIL?

Assalamualaikum semua n hye sahabat gojessss...

PROMOSI OKTOBER 2015 : OMEGA GUARD ( 7 AT 6 )




Hari ini nak cerita ringkas tentang Omega Guard Shaklee yang mana setiap kapsulnya mempunyai asik lemak Omega-3, EPA dan DHA. Mudah faham Omega ialah minyak ikan yang sangat bagus untuk perkembangan otak yang sihat. Omega dihasilkan daripada proses proprietari penyulingan molukel berganda dan bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak Omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari spesis ikan. Omega merupakan minyak ikan tulen berkepekatan tinggi melepasi gred farmaseutikal yang asli dan tulen. Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak Omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. 


Omega Guard sesuai diambil oleh ;

Ibu Yang Mengandung
★Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan
★Mengurangkan risiko bayi lahir pra-matang (bayi tak cukup bulan)
★Mengurangkan risiko meroyan oleh ibu selepas melahirkan bayi
★Mengawal kenaikan berat badan ibu semasa hamil

Ibu Menyusu
★Membekalkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak dan membantu perkembangan otak juga.
★Membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu
★Kulit jadi cantik juga tau sekali dengan anak yang dapat kahsiatnya.

Kanak-kanak
★Tumbesaran dan otak yang sihat.
★Sesuai untuk anak yang mudah jatuh sakit seperti batuk, selesema, asma
★Memperkuat sistem imunisasi badan-sesuai untuk anak yang mudah sakit seperti demam selesema,
   batuk dan asma.

Kesihatan yang bermasalah
★Mengurangkan berat badan sebab Omega 3 tingkatkan hormon Leptine yang mengawal selera 
   makan dan akan terasa kenyang dalam masa yang lama.
★Batuk berkahak, selesema berterusan
★Sakit-sakit sendi
★pecahkan lemak dan kolestrol

Jika anda berminat, meh order dengan saya k. Saya bagi harga membooo...heee..1 botol ada 90 biji..kualitinya yang berkesan tanpa ragu.belum cuba belum tahu. Rasakan perbezaan tubuh anda dengan Shaklee OMEGA GUARD sebab ia benar-benar berkesan. Dapatkan 7 botol dengan harga bagi 6 botol sahaja. Sebotol lagi dapat percuma. Boleh kongsi dengan rakan-rakan. Sangat berbaloi tau.

Your Shaklee Independent Distributor,
JULIA SIA(1212635)
019 4101586

Monday, 19 October 2015

FUNGSI-FUNGSI kebaikan dan kelebihan PRODUK SHAKLEE Superb vitamin!!!!! PART 2


COLLAGEN POWDER
15 paket/Harga : RM 315.00

Shaklee Collagen Powder adalah kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) Collagen iaitu kolagen berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada  sisik ikan merah dan dicampur dengan tujuh bahan utama seperti ekstrak biji benih Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, Kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus Acidophilus, vitamin C dan Vitamin B yang memberikan pelbagai khasiat seperti berikut;

·         Sebagai anti-penuaan - mengurangkan liang-liang pori dan kedutan
·         Melembapkan, melicinkan, menganjal, memutihkan kulit, serta menegangkan payudara
·         Kesihatan sendi, mata dan tulang
·         kesihatan kuku jadi lebih kuat dan rambut yang  tebal dan bersinar
·         Menghidrat dengan melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan mengelupas pada muka
·         Nota : Produk ini tidak sesuai untuk ibu mengandung


VIVIX

150 ml/Harga : RM 503.00

Vivix kini menjadi perhatian pengguna seluruh dunia kerana kebaikan kandungannya selain melawan pelbagai jenis penyakit. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol (kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksida dan sel antipenuaan)

·         Untuk kanser (diambil selepas berhenti dari kemoterapi)
·         Untuk cyst, darah tinggi, alergi, menurunkan berat badan, menghilangkan ketagihan merokok, kawal stress serta memberikan anda tenaga
·         Anti-penuaan dan anti-kanser (merencat sel kanser dari menjadi semakin serius)
·         Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
·         Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
·         Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
·         Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
·         Membantu merawat penyakit parkinson
·         Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
·         Meningkatkan kesihatan imum badan
·         Menggalakan kesihatan keseluruhan


NUTRIFERON
30 paket/Harga : RM 192


Nutriferon merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan sistem imunisasi. Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh penemu interferon iaitu Dr. Yasuhiko Kojima selepas lebih dari 40 tahun penyelidikan dan hanya boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

·         Sesuai untuk resdung/selesema/kerap demam.
·         Ekzema (orang dewasa)
·         Ibu menyusu yang anaknya kerap demam/selesema/ekzema/asma


PENJAGAAN PERIBADI HARIAN

HERBAL BLEND
113g
Harga : RM 29

Penjagaan peribadi harian anda sangat baik dimulakan dengan Herbal Blend dalam memanjakan kulit tubuh kerana ia merupakan krim diperbuat daripada  ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut, yarrow dan rosema ryang sesuai mengatasi masalah kulit. Secara amnya ia digunakan untuk;

·         Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah serta menyelesaikan masalah kulit gatal/ ekzema
·         Menghilangkan parut, termasuk parut campak serta menghilangkan ruam pada bayi
·         Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
·         Boleh digunakan sebagai losyen untuk kegunaan harian


SET-SET PRODUK YANG BOLEH DIAMBIL

1. SET KESUBURAN

Suami - Vit e, Zinc
Isteri - GLA comples, Alfalfa

Kongsi - B-Complex, Vitalea, Vita-C, ESP

2. SET IBU HAMIL

Lengkap semua zat yang diperlukan oleh ibu hamil, semulajadi(bukan sintetik) dan tidak memberi sebarang kesan sampingan. Bonus- kesihatan dan kecantikan.

Vita-Lea Iron Formula, Vita-C, B-Complex, Ostematrix, Omega Guard

3. SET BERPANTANG

Menyembuhkan luka, memberi tenaga, memulihkan kesihatan dengan cepat supaya ibu kekal sihat cergas dan bertenaga semasa proses berpantang.

Vita-Lea Iron Formula, Vita-C, B-Complex, Zinc

4. SET MENYUSU

Membekalkan nutrien lengkap untuk ibu dan bayi. Proses penyusuan menjadi lebih mudah.

Vita-Lea Iron Formula, Vita-C, B-Complex, Ostematrix, Alfalfa, ESP


5. SET ALAHAN/RESDUNG

Mengurangkan alahan pada cuaca, habuk, hidung berair dan mencantikkan kulit.

Alfalfa, Vita-C, B-Complex, Nutriferon

6. SET UNTUK SISTEM PENGHADAMAN

Melegakan sembelit, menyahtoksinkan badan dan menyokong kesihatan usus. Meningkatkan kesihatan sistem penghadaman. Membantu mengurangkan berat badan. Melegakan perut tidak selesa.

Peppermint Ginger Plus, ESP, Alfalfa, Herb Lax

7. SET SENDI

Menyokong kesihatan sendi supaya dapat kembali aktif dan selesa dengan rutin harian.

Omega Guard, Ostematrix

8. SET ANTI-PENUAAN

Membekalkan khasiat untuk kulit berseri, rambut yang tebal, kuku kuat dan otot yang sihat. Mengurangkan tenaga dan menguatkan sistem imun.

Vivix, Nutriferon, ESP

9. SET DETOKS

Menyingkirkan toksin untuk tubuh yang sihat, bertenaga dan wajah yang berseri.

Alfalfa Complex, DTX Complex, Garlic Complex

10. SET KESIHATAN KELUARGA

Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh, menambahkan tenaga dan menguatkan sistem imun.

Vita-Lea Iron Formula, Vita-C, B-Complex, ESP

11. SET KESIHATAN & IQ ANAK

Memastikan sokongan nutrisi untuk tumbesaran yang optimum dan meningkatkan daya kepekaan.

Chewable Vita-C, Mealshake, ESP, Omega Guard

12. SET KECANTIKAN

Mengatasi masalah tubuh badan dan mencantikkan kulit. Mengatasi masalah alahan dan berjerawat.

Vita-C, Vita-E, Gla Complex


UNTUK ORDER:

1.      Harga Produk Shaklee di atas adalah HARGA SELEPAS GST 6% (Tak perlu tambah 6% lagi ok)
2.      Harga Produk Shaklee untuk seluruh Malaysia (SM/SS) adalah sama bezanya cuma KOS PENGHANTARAN iaitu RM10.60 untuk Semenanjung Malaysia (SM) dan RM21 untuk Sabah dan Sarawak (SS)


Jadi, bagaimana? Sudi tak nak beli produk Shaklee secara online? sudilah kan sebab beli online hanya bayar, tunggu barang sampai rumah dan guna. Senangkan. Tak perlu keluar cari sebab tolak campur kos beli online lebih murah berbanding beli di kedai+kos perjalanan lebih kurang saja..kannnn...hehehe

Memang harganya nampak mahal tetapi ia tahan berbulan-bulan Jika bajet betul-betul, memang lebih jimat. Berbanding harga dengan kualiti produk yang diakui keberkesannya, ia
amat berbaloi dengan keperluan untuk kekalkan kesihatan anda.

Saya akan berikan khidmat nasihat percuma penggunaan produk, cadangan set produk Shaklee mengikut kemampuan anda. Beli satu-satu produk saja pun boleh asalkan bersesuaian dengan keperluan kesihatan dan dapat menyelesaikan masalah anda.
SO, MEH LAH ORDER DARIPADA SAYA.....


DAPATKAN HARGA YANG TERBAIK DARIPADA SAYA DAN KONSULTASI PERCUMA OKKK!!!!!
SMS/ WHATSAPP 019-4101586 (JULIA SIA)

Your Trusted Shaklee Independent Distributor,
Julia sia (1212635)
019-4101586

FUNGSI-FUNGSI kebaikan dan kelebihan PRODUK SHAKLEE Superb vitamin!!!!! PART 1

Assalamualaikum semua...

Hari ni nak ceqita pasal fungsi-fungsi produk Shaklee ni. Habaqla mana satu berkenan no..

Sebut saja Shaklee, rata-rata mengenali Shaklee yang terkenal dengan produknya yang dijamin 100% selamat dan semulajadi. Banyak kelebihan dalam menggunakan produk Shaklee dalam meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik. Kesihatan merupakan sesuatu yang bernilai untuk dinikmati dan perlu dikekalkan dengan bantuan nutrisi Shaklee yang telah lama berjaya lebih 57 tahun lalu. Sesungguhnya, Produk Shaklee memang tidak asing lagi dalam dunia makanan tambahan dan vitamin. 

Untuk pengetahuan anda semua, produk Shaklee ini bukan 'UBAT' untuk mengubati @ menyembuhkan sesuatu penyakit tetapi ia merupakan makanan tambahan yang melengkapkan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan. Suplemen Shaklee diambil untuk mengukuhkan dan mengekalkan tahap kesihatan kita semua. Kata orang, lebih baik mencegah sebelum merawatkan. Kalau dah sakit nanti jangan pula cari suplemen, sebab suplemen dah tak sesuai, tapi kena jumpa doktor untuk dapatkan ubat yang sesuai. Bila dah makan ubat, ada kesan sampingan pula bila diambil dalam tempoh yang lama. Maka, kita usaha dan berikhtiarlah untuk kesihatan dan kebaikan kita, yang selebihnya kita serahkan pada Allah SWT.
Saya dah rasa perbezaannya dan merasakan tahap kesihatan keluarga saya lebih baik daripada sebelum ini. Dulu, saya selalu nak pitam, jantung berdebar kerana simptom pembawa talasemia yang macam anemia tapi sekarang dengan pengambilan Vita-lea iron formula tubuh saya mulai bertenaga dan tak mudah rasa letih, apatah lagi dengan gabungan ESP, B-Complex dan Vita-C untuk kesihatan asas keluarga anda.
Ok, jom tengok fungsi-fungsi setiap produk nutrisi Shaklee yang saya akan terangkan secara ringkas.


ALFALFA COMPLEX
Saiz S - 330 tablet/RM 56
Saiz L - 700 tablet/RM 103

Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien, Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap nutrien dan mineral daripada tanah, manakala daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis.

Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature Formula yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Shaklee hanya menggunakan alfalfa berkualiti tinggi yang ditanam di California bagi produk ini bagi memastikan sumber bahan mentah yang kaya dengan pelbagai nutrien termasuk kalsium, zat besi dan magnesium di samping klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.

Alfalfa berfungsi untuk menyelesaikan masalah berikut,

·         Sembelit, tenaga suami isteri, senggugut, kencing kotor, resdung, ekzema, alergi, 
    keputihan, menegangkan payudara (bagi wanita), seperti Kacip Fatimah, meningkatkan stamina suami, buang angin dalam badan.
·         Membantu banyakkan susu badan. Sangat sesuai kepada ibu-ibu menyusu dan bersalin


OSTEMATRIX
120 tablet/Harga : RM 64

Suplemen kesihatan tulang yang dirumus khas dengan nutrien berkualiti tinggi untuk pembentukan tulang yang berperanan meningkatkan penyerapan kalsium dan membina tulang dan gigi yang kuat. Ostematrix padat dengan nutrien termasuk kalsium, vitamin D, magnesium dan pelbagai khasiat lain. Selain itu;

·        Melegakan sembelit, membantu wanita mudah bersalin, menguatkan tulang, cegah obesiti, elakkan kanser kolon, untuk penderita imsonia, mencegah batuk karang.
·         Membantu kesihatan gigi dan gusi, mengawal tekanan darah.


DTX COMPLEX
90 tablet/Harga : RM 164

DTX Complex untuk mengekalkan kesihatan fungsi hati. Hati yang sihat penting untuk meransang nutrisi metabolisme normal dan kesihatan tubuh secara menyeluruh. Formula herba ini mengandungi segala bahan aktif daripada ekrtrak milk thistle yang diperlukan bagi menyokong keupayaan semulajadi tubuh untuk menguatkan fungsi hati. Selain itu;

·         Menolong sistem pengaliran hempedu.
·         Berfungsi sebagai tonik hati.
·         Membantu proses detox toksin


GARLIC COMPLEX
60 tablet/ Harga : RM 50

Garlic Complex membantu mengekalkan kesihatan secara menyeluruh. Bawang putih sering digunakan secara tradisional untuk menjaga kesihatan secara amnya. Alisin, bahan aktif dalam bawang putih telah terbukti berkesan untuk menyokong dan memelihara kesihatan tubuh melalui pelbagai tindakan. Ia juga;

·     Mengurangkan tahap kolestrol, tekanan darah rendah, turunkan darah tinggi, keluarkan  gula dari dalam darah.
·         Bagus untuk asma, alergi, kekejangan otot (senggugut, kebas kaki dan tangan)
·      Mencegah kanser, darah beku, anti penuaan (untuk jantung, kencing manis, darah tinggi, gastrik)


GLA COMPLEX
60 tablet/ Harga : RM 96

GLA Complex begitu sinonim untuk kesihatan wanita pada setiap peringkat umur. Keseimbangan dalaman wanita menjamin kesempurnaan kesihatan secara menyeluruh. GLA(asid gamma linolenik) membantu mengekalkan kesihatan sepanjang kitaran haid bulanan. GLA ialah asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan prostaglandin(bahan penting untuk mengawal atur pelbagai proses dalaman tubuh). Selain minyak biji bunga matahari sebagai sumber asid lemak Omega-6, produk ini juga diperkaya dengan vitamin Ebagi menyokong dan menguatkan sistem imun dan mengekalkan keutuhan sel. Ia juga mengatasi,

·         Haid tidak teratur, senggugut, kulit berjerawat dan kusam, rambut gugur, ekzema
·         Melegakan sakit sendi, kawal kolestrol, kencing manis dan darah tinggi
·         Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita


HERB-LAX
120 tablet/Harga : RM 55

Herb-Lax untuk kesihatan sistem pencernaan anda. Setiap sel, tisu dan organ dalaman tubuh bergantung kepada proses pencernaan dan penyerapan nutrien yang lancar untuk kesihatan tubuh badan yang optimum. Amalan pemakanan yang kaya dengan serat, pengambilan air yang banyak dan senaman yang kerap menyumbang kepada perkumuhan yang lancar. Laksatif semulajadi (daun senna telah digunakan secara semulajadi sejak berkurun lamanya sebagai laksatif semula jadi). Berguna untuk;

·         Melegakan sembelit
·         Meningkatkan sistem penghadaman serta menyokong kesihatan usus
·         Membantu menyahtoksinkan badan
·         Membantu dalam menurunkan berat badan/ mengempiskan perut


B-COMPLEX
120 tablet/ Harga : RM 56

Vitamin B untuk kesihatan yang baik. Tekanan, pengambilan alkohol, dan sesetengah ubat preskripsi boleh menyumbang kepada risiko kekurangan vitamin B. Vitamin B memainkan peranan penting dalam keseluruhan fungsi tubuh, daripada sintesis DNA hinggalah ke metabolisme untuk penghasilan tenaga. B-Complex digunakan untuk;

·        Mengawal stress, migrain, kemurungan, lelaki dan wanita yang selalu letih lesu, pelajar,   pekerja
·   Membantu melicinkan sistem pencernaan, meningkatkan stamina dan mengawal tahap kolestrol
·        Sangat sesuai juga kepada pelajar, pekerja, ibu mengandung, menyusu dan berpantang


VITA-LEA
120 tablet/ Harga : RM 94

Vita-Lea mempunyai pelbagai khasiat dan merupakan salah satu suplemen paling seimbang dengan khasiat lengkap, dirumus khas untuk membekalkan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Pengambilan vitamin ini boleh menggalakkan kecergasan dan kesihatan seluruh tubuh, menguatkan tulang dan sistem imun serta melindungi tubuh daripada radikal bebas. Ia boleh diambil untuk;

·        Pesakit anemia, kurang selera makan, tekanan darah rendah, diabetis, lelaki dan wanita yang  selalu letih dan lesu
·         Pelajar yang mengantuk dalam kelas
·         Sangat sesuai kepada ibu mengandung, menyusu dan berpantang


VITA-LEA FOR CHILDREN
60 tablet/Harga : RM117


Shaklee Vita Lea chewable for Children ini sangat bagus kerana ia merupakan improved formula bagi memenuhi keperluan vitamin dan mineral dalam tubuh anak-anak. Ramai anak-anak sekarang kurang gemar dengan sayur dan buah-buahan sedangkan makanan itulah yang penting untuk keperluan tubuh badan mereka. Biasanya anak-anak suka makan junk food dan fast food kan. Sebenarnya ia tidak baik untuk kesihatan anak-anak. Mereka yang perlukan Shaklee Vitalea for children termasuklah;

·         Kanak-kanak yang kurang selera makan
·      Kanak-kanak yang suka makan junk food (makanan gizi rendah) dan fast food (makanan segera/cepat hidang)
·         Kanak-kanak yang tidak gemarkan sayur dan buah-buahan, kurang minum susu
·         Kanak-kanak yang selalu sakit seperti demam, batuk dan selsema kerana vitalea
·         dapat meningkatkan daya tahan tubuh untuk melawan penyakit


SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
180 tablet/  Harga : RM 98

Sustained Release Vita-C Plus menawarkan manfaat vitamin C tulen melalui kaedah penghantaran proprietari serba semula jadi yang berperanan melepaskan vitamin C secara berperingkat ke dalam tubuh. Vitamin C ialah nutrisi yang diperlukan untuk pelbagai fungsi termasuk ketahanan imun, integriti sel, kesihatangigi, gusi tulang dan fungsi tubuh secara amnya. Vitamin C dapat mengatasi pelbagai masalah seperti;

·         Jerawat, kulit bermasalah, resdung, penyakit SKURVI, bantu kulit jadi lebih sihat dan cerah.
·         Nafas berbau, bronchitis, batuk, ulser, sinutis, hidung berdarah, perokok, tonsil, masalah    
 pundi, hempedu, penyakit jantung/hypertension/strok kolestrol tinggi, diabetis/kencing  manis, tahap gula rendah, gout, batu karang


CHEWABLE VITA-C
90 tablet/  Harga : RM 39

Vitamin C dapat meningkatkan fungsi imun. Banyak khasiat vitamin C, antaranya;

·         Baik untuk kanak-kanak ADHD, sering selesema, sembelit, masalah kurang selera makan
·         Untuk tulang dan gigi yang kuat
·         Untuk meningkatkan IQ anak-anak
·     Boleh dikemam dan rasanya sedap. Sesuai juga untuk dewasa yang menghadapi kesukaran menelan tablet


VITA-E COMPLEX
120 tablet/  Harga : RM 157

Vita-E Complex adalah perlindungan antioksida untuk kesihatan yang baik kerana ia merupakan antioksida larut lemak yang berperanan menyokong fungsi imun. Vitamin E bermanfaat untuk mengatasi;

·         Kulit berjerawat, resdung, ekzema, kulit kusam, mempercepatkan proses penyembuhan luka, melambatkan proses penuaan dan menghilangkan parut/ stretch mark
·         Membantu tingkatkan kesuburan lelaki dan wanita
·         Sangat sesuai bagi ibu berpantang atau kecederaan


ZINC COMPLEX
120 tablet/  Harga : RM 35

Zinc Complex, peransang metabolisme semula jadi. Zink merupakan komponen penting dalam setiap sel tubuh. Ia memainkan peranan dalam tindak balas enzim dan terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia. Zink diperlukan untuk pertumbuhan dan perkembangan yang normal serta menguatkan ketahanan imun tubuh. Ia juga penting untuk sintesis protein dan bahan genetik DNA. Satu tablet memenuhi keperluan 100% nilai harian bagi zink dengan formula berasaskan sayur-sayuran. Zink Complex membantu mengatasi;

·    Jerawat, ekzema orang dewasa, rambut bermasalah atau gugur, cepat sembuhkan luka, gangguan prostat, kawal selera makan/ penurunan berat badan, kesuburan lelaki, kawal kencing manis, stress dan buta malam
·         Sangat bagus kepada pesakit kencing manis, ibu mengandung dan berpantang


LECITHIN
180 tablet/ Harga : RM 55

Akademi Sains Kebangsaan menetapkan bahawa lesitin amat penting dalam pemakanan kerana ia merupakan sumber fosfolipid yang terdiri daripada kolina dan inositol iaitu komponen utama membran sel dalam setiap organisma hidup yang berfungsi untuk mengawal aliran nutrien ke dalam dan keluar dari sel. Lesitin akan ditukarkan kepada asetikolina yang diperlukan untuk memelihara kesihatan tubuh. Lesitin penting untuk;

·         Untuk kurangkan berat badan (pecahkan lemak/turunkan kolestrol)
·         Untuk warga emas ( sakit-sakit warga emas)
·    Kencing manis, darah tinggi, jantung (melancarkan peredaran darah dalam pembuluh darah)
·    Lubang payudara tersumbat (susu tidak keluar), bantu masalah lupa (terutama selepas bersalin)


OMEGA GUARD
90 tablet/ Harga : RM 144

Omega Guard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molukel berganda yang ebrtujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak Omega-3 dan pada masa sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari spesies ikan. Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak Omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan menyeluruh dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Omega Guard digunakan untuk;

·         Untuk menurunkan berat badan.
·         Untuk ibu hamil (membina sel otak bayi)
·      Baik untuk menurunkan paras kolestrol, sakit sendi, batuk berkahak yang berterusan dan strok
·         Bagi anak-anak yang ada asma/mudah selesema/batuk/demam/ekzema


PEPPERMINT GINGER PLUS
90 tablet/ Harga : RM 47

Peppermint-Ginger Plus ini dirumuskan dengan empat jenis herba tradisional yang telah digunakan sejak berkurun lamanya dalam melegakan masalah dalaman tubuh  iaitu jintan manis, jintan hitam, pudina dan halia. Secara ringkasnya, ia;

·   Sesuai untuk penyakit asma, batuk, selesema, gastrik, penyakit kulit (jerawat), angin dalam badan, sakit kepala dan migrain
·       Sangat baik bagi ibu mengandung yang mengalami alahan dengan melegakan rasa mual
     dan loya


CAROTOMAX
30 tablet/Harga : RM 78

Carotomax nerupakan perlindungan antioksidan yang tinggi daripada  sumber semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran dan tumbuh-tumbuhan dengan mengekstrakkarotenoid semulajadi dan menawarkannya dalam pelbagai bentuk yang mudah diambil. Carotomax berfungsi;

·         Menyokong sistem imun yang kuat
·         Memperbaiki kesihatan mata, dan dapat mengurangkan masalah rabun
·         Kesihatan tulang, tisu kulit, menjadikan kulit lebih licin
·         Pembentukan sel darah putih dan sel darah merah
·         Menolong mengawal katarak


PHYTOCOL-ST
120 tablet/ Harga : RM 208.00

Phytocol-ST Shaklee adalah formulasi proprietari yang berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol LDL. Rumusan daripada beberapa jenis sayur-sayuran, buah-buahan, tumbuh-tumbuhan dan bijiran yang kaya dengan fitosterol asli yang aktif dan telah diuji secara klinikal yang membekalkan 2,000 mg sterol dan stanol tumbuh-tumbuhan setiap hari. Phytocol-ST secara ringkasnya dapat;

·         Merendahkan paras LDL kolestrol
·         Sangat sesuai untuk pesakit jantung dan mereka yang ingin menurunkan paras kolestrol
·         Berpenyakit kulit
·         Asma/lelah
·         Alahan
·         Gout
·         Warga emas


ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
850 g/ Harga : RM 159

Esp Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Protein berasaskan tumbuhannberkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung. Paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal. Secara tingkas ESP sesuai diambil untuk;

·         Untuk tenaga (sesuai untuk lelaki dan wanita kerana ia memberi tenaga/ menahan lapar)
·         Mencegah penyakit jantung
·         Membantu menyokong sistem imun
·         Untuk kulit bermasalah (jerawat/kusam/berparut dan banyak lagi)
·         Sesuai untuk pesakit kencing manis, anemia, berat badan berlebihan, kolestrol
·         Sangat bagus bagi ibu mengandung, berpantang dan menyusu


PERFOMANCE - NATURAL ORANGE

539 g/Harga : RM 87

Perfomace Drink merupakan minuman hidrasi tulen yang diperlukan oleh pekerja atau mereka yang bersukan lasak kerana ia merupakan pilihan tepat yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda. Minuman hidrasi tulen inintelah terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot. Selain itu;

·         Berfungsi sebagai minuman isotonik yang dapat membantu mencegah dehidrasi
·         Ia membekalkan3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina yang berpanjangan
·         Membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan
·        Sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas, ibu mengandung, menyusu, cirit birit dan kanak-kanak demam
·         Rasa oren yang lazat


MEALSHAKE- FRENCH VANILLA
544 g/Harga : RM 120

Dengan hidup yang lasakgaya  dan sentiasa bergerak aktif, kanak-kanak tidak mempunyai waktu untuk duduk diam menikmati makanan yang seimbang. Meal Shakes merupakan makanan tepat untuk mereka dalam memenuhi 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat. Meal Shakes, sumber pemakaman serat dan protein terbaik serta kaya sumber kalsium. Meal Shakes sangat membantu;

·         Untuk anak yang kurang selera makan, anak-anak yang kerap selesema/ demam
·       Untuk anak sembelit/asma/ekzema/ dan pelajar yang selalu letih/ kurang perhatian dalam kelas
·         Untuk individu yang mempunyai masalah kurang berat badan. Rasa vanilla
·         Sesuai kepada kanak-kanak 1 tahun ke atas dan orang dewasa


CINCH TEA MIX
28 Uncang/Harga : RM 138

Teh terbaik untuk menambahkan tenaga gabungan ekslusif teh putih, merah dan hijau Matcha(teh hijau premier untuk majlis keramaian di Jepun) yang dipetik berhati-hati dan diadun untuk menghasilkan minuman yang sungguh menyihatkan ini. Ia merangsang tenaga secara semulajadi, meningkatkan kesihatan dan menenteramkan minda. Ia bebas gluten, tiada perisa bewarna atau pemanis tiruan. Sangat sesuai untuk;

·         Untuk menurunkan berat badan di samping memelihara otot seiringan dengan lemak dibakar, membakar lemak, menahan lapar
·         Rasa teh yang sangat ‘umph’. Boleh diminum panas@sejuk


CINCH SHAKE MIX
15 Sajian/Harga : RM 183.00

Cinch Shakemix merupakan campuran proprietari protein dengan leusina  yang memberikan 35% atau lebih nilai harian bagu 21 jenis vitamin dan mineral penting. Minuman ini sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting serta membuat anda  sentiasa berasa kenyang dan puas semasa proses mengurangkan berat badan. Cinch Shakemix sangat sesuai untuk;

·         Protein untuk menahan lapar dan rasa kenyang
·         Untuk menurunkan berat badan
·         Terdapat dalam perisa coffe latte, chocolate dan vanilla




UNTUK ORDER:

1.    Harga Produk Shaklee di atas adalah HARGA SELEPAS GST 6% (Tak perlu tambah 6% lagi ok)
2.      Harga Produk Shaklee untuk seluruh Malaysia (SM/SS) adalah sama bezanya cuma KOS PENGHANTARAN iaitu RM10.60 untuk Semenanjung Malaysia (SM) dan RM21 untuk Sabah dan Sarawak (SS)


Jadi, bagaimana? Sudi tak nak beli produk Shaklee secara online? sudilah kan sebab beli online hanya bayar, tunggu barang sampai rumah dan guna. Senangkan. Tak perlu keluar cari sebab tolak campur kos beli online lebih murah berbanding beli di kedai+kos perjalanan lebih kurang saja..kannnn...hehehe

Memang harganya nampak mahal tetapi ia tahan berbulan-bulan Jika bajet betul-betul, memang lebih jimat. Berbanding harga dengan kualiti produk yang diakui keberkesannya, ia
amat berbaloi dengan keperluan untuk kekalkan kesihatan anda.

Saya akan berikan khidmat nasihat percuma penggunaan produk, cadangan set produk Shaklee mengikut kemampuan anda. Beli satu-satu produk saja pun boleh asalkan bersesuaian dengan keperluan kesihatan dan dapat menyelesaikan masalah anda.
SO, MEH LAH ORDER DARIPADA SAYA.....


DAPATKAN HARGA YANG TERBAIK DARIPADA SAYA DAN KONSULTASI PERCUMA OKKK!!!!!
SMS/ WHATSAPP 019-4101586 (JULIA SIA)

Your Trusted Shaklee Independent Distributor,
Julia sia (1212635)
019-4101586