Jumaat, 17 Mac 2017

KENAPA ESP SHAKLEE LAKU SAMPAI SELALU HABIS STOK

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, 

Hari ni, nak cerita pasal Energizing Soy Protein (ESP) yang tengah hot di pasaran. Saya suka sangat-sangat dengan ESP ni tak tahulah kenapa, sehari kalau tak shake ESP macam tak lengkap rasanya. Dulu sebelum jadi ahli, tengok iklan je pun dah geram nak dapatkan ESP ni. Dari jauh dah suka, tambah-tambah jatuh cinta lagi sebab khasiat yang ada di dalamnya. 

Awal-awal benci, tapi lepas penangan alfalfa terus usha suplemen shaklee lain sebab masalah kulit bagai sebelum ni.

Tapi sebelum ini juga kan, saya tertanya-tanya kenapa ye ramai sangat nak ESP sampai beberapa kali dalam bulan Februari dan masuk Mac ni asyik Out Of Stock. Kali ni, saya tak nak kehabisan stok lagi sebab saya perlukan ESP untuk milk booster yang MELETOP TOP TOP bila digabungkan dengan Alfalfa. Serius ni, memang serasi yang amat sebab susu badan betul-betul meriah. Alhamdulillah, demi anak kecil yang sedang membesar, mama berkorban wang dan tenaga wahai anak. 

Siapa-siapa yang consume ESP daripada sebelum mengandung, sehinggalah mengandung dan bersalin, memang kulit baby akan cerah, putih, gebu. Anak saya putih gebu lebih putih daripada Mamanya yang consume ini. Alhamdulillah sihat dengan izin Allah. Kita ikhtiar sebaik mungkin untuk kesihatan kita dan anak-anak serta keluarga.




Ok, kenapa ESP ni laku? walaupun harganya dalam RM150 lebih tapi orang tetap mahu membelinya. Bukan sikit tau,baru sahaja restock terus habis dalam masa 8 hari je masa bulan Februari. Masa tu saya order untuk customer. Customer sabar menunggu dari awal bulan Februari duit dah bayar dah, sehinggalah diumumkan ada stok dan boleh order melalui web Shaklee2u pada 20hb Februari 2017, barulah dia dapat. Kemudian saya tak tahu pula yang ESP akan habis stok lagi sebab sebelum tu adalah dalam sebulan lebih rasanya tak de stok juga. Alahai, order punya order, customer yang nak pada 28hb, cek web shaklee2u. oh no out of stock. Nasib baiklah kat branch ada lagi. 

Kali ni saya borong banyak-banyak demi customer yang tersayang, juga untuk kegunaan sendiri. Lagi-lagi nak dekat puasa. For those yang ada gastrik, kurang bertenaga, anemia dan sebagainya bolehlah order dari saya k. 



Stok panas, jom order tau.


Klik sahaja link ini untuk whatsapp. Mudah. But no fussy and backout buyer tau. Just customer yang nak sihat sahaja akan dilayan insyaAllah dengan guide yang berterusan daripada saya. :)


Ok. Ini dia sebab kenapa ESP laku, Haaa, nindiaaa sebabnya, sebab BANYAK KHASIAT. Baca dan renung kot-kot ada masalah berkaitan anda. 




  1. ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
  2. ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda
  3. ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
  4. Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
  5. ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  6. Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  7. Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
  8. Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
  9. Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit 

KENAPA ESP BERBEZA DARIPADA MAKANAN TAMBAHAN PROTIN LAIN

Untuk pengetahuan anda semua, ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan ujian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memeliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi non-GMO (non-Geneticcally Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850gm (Setin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan tenaga segera dan boleh bertahan lama. Bila kita bertenaga dan dapat tahan berjam-jam, sudah tentu kita tak akan sakit gastrik dan dapatlah kita mengawal pemakanan. Macam saya, tau-tau saja berat badan dah berkurang. Kalau tak, chubby je.



KANDUNGAN ESP 

ESP 
> menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. 
> 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral 
> Kandungan Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39 sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Bagi mereka yang sudah berumur pun sangat sesuai ambil untuk bagi tenaga. Pada mak ayah bolehlah tolong belikan agar mereka lebih bertenaga sebab protin cukup. Ambil 1skop sehari saja pun sudah memadai. Maksimum 3 skop. Lebih-lebih pun tak boleh juga kan. Nanti yang lebih tidak digunakan hanya membebankan buah pinggan saja pula. Tapi, kurang tak boleh pula sebab Protin tu penting untuk tubuh badan.

Badan kita terdiri daripada berjuta-juta sel tau. Protin adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. maka, setiap organ kita memerlukan protin. Kekurangan protin menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi di dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya membawa kepada kegagalan fungsi organ.

SEL-SEL - TISU - ORGAN - SISTEM - MANUSIA 

Protin penting untuk menyokong sistem badan kita, barulah sistem berjalan lancar. Senang nak faham ibarat air dengan pokok lah. Kalau tak ada air tak subur sangatlah, dan kalau ia bertahan pun terbantut. Namun perlukan sokongan cahaya matahari untuk lebih gah menjadi pokok yang berbuah dan berbunga. OK. cahaya matahari ibarat pola pemakanan dan gaya hidup kita, kalau baik maka baiklah dan sebaliknya. Saya juga percaya segalanya dengan izin Allah Taala.  

Boleh faham tak kat situ. Boleh kot no.

So, sesiapa yang nak order ESP dan suplemen lain, boleh hubungi saya melalui whatsapp k. 


Julia Shaklee
019-4101586
SID pilihan anda





2 ulasan:

  1. Balasan
    1. Boleh, mohon kreditkan blog kami jugak ya. TQ visit my blog, plz Subscribe My YouTube MamaPapaRea ya.😊😊😊.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...